Az atkins diéta előnyei

Az atkins diéta négy szakaszból áll.
Az atkins diéta négy szakaszból áll.

Az atkins fogyókúra legnagyobb előnye az, hogy koplalás nélkül tudunk megszabadulni a felesleges súlytól. Már a diéta első napján beindul a zsírégetés. A szervezetet mérsékelt szénhidrátbevitelre kell irányítani, és így megindul a lipolízis folyamata, vagyis a zsírszövetekben lévő készletek kezdenek energiaforrássá alakulni. Az atkins diéta négy szakaszból áll. Az első felében nem szabad fogyasztani gyümölcsöt, tésztát, kenyeret, tejet, olajos magvakat, kávét és teát. Ezzel szemben fogyasszunk minél több húst, zsírt, és napi 20 gramm szénhidrátot (saláta, sajt, tejszín). Édesítőszerek közül a szukralózra és a szaharinra kell összpontosítani. Naponta legalább 2 liter folyadék fogyasztása ajánlott. Az atkins diéta jelenti a folyamatos súlyvesztést. A szénhidrátokat 5 grammal kell növelni, főleg zöldségek, túró, olajos magvak bevonásával. Az atkins diéta harmadik része jelenti az előkészítő súlymegtartást. Ilyenkor már többféle szénhidrát fogyasztása is megengedett. Az utolsó szakasza jelenti az élethosszig tartó súlymegtartás folyamatát. Az atkins diéta célja az, hogy a korábbi hetekben elsajátított étkezési szokást fenn tudja tartani. Aki idáig eljut, az kiismeri testének a működését, és tudja, hogy mennyi szénhidrátra és mozgásra van szüksége ahhoz, hogy megőrizze a testsúlyát. Az atkins diéta alapját egy tápanyagtáblázatba foglalták össze, ahol benne van az élelmiszerek fehérje, szénhidrát és zsír tartalma. Ennek megfelelően nagyon ügyesen össze lehet egyeztetni, hogy mit, mikor és miért fogyasztunk.

Print Friendly, PDF & Email

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.