Egészséges köretek fogyáshoz

Egészséges, diétás köretek
Egészséges, diétás köretek

A mindennapi étkezés során, a legtöbben olyan alapanyagokból készítünk ételeket, amelyek a hagyományos magyar konyhának megfelelőek. A tészta, a burgonya, vagy a fehér rizs minden család asztalán helyet kap, hetente többször is. Már számtalanszor bebizonyosodott azonban, hogy az elhízás sok esetben kifejezetten a ilyen alapanyagoktól alakul ki. Ezekhez természetesen hozzájön még a kenyérfogyasztás, amiben szintén élen jár hazánk és a rendszeres testmozgás hiánya.

 

Nemcsak diéta idején fontos azonban, hogy odafigyeljünk az ilyen gyors felszívódású szénhidrátok étrendből történő kiiktatására, hanem egyébként is. Ajánlott az olyan kalóriaszegény, vagy éppen lassú felszívódású szénhidrátokban gazdag élelmiszereket előnyben részesíteni, mint a salátát, a párolt zöldségek, a barna rizs, vagy a háziasszonyok által mára már gyakran elfelejtett gersli. Nyugodtan tálalhatunk köretként húsokhoz akár savanyú káposztát is, ami a diéta kiváló kiegészítője és aktívan hozzájárul a szervezet egészségének megőrzéséhez.

Print Friendly, PDF & Email

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.