Kreatív testmozgás – ha már unja a hagyományos módszereket

Mi a legriasztóbb az életmódváltásban? Az, hogy nem ehetjük a kedvenc ételeinket, vagy valami teljesen más tántorítja vissza az embereket a változástól? A tapasztalat azt mutatja, hogy a legtöbb ember az életmódváltással kötelező testmozgást tartja a legfélelmetesebbnek, hiszen az rengeteg elszántságot és kitartást igényel a személy részéről. A gond általában az, hogy a választott testmozgás sajnos túl unalmas ahhoz, hogy hosszabb távon lekösse a szóban forgó egyént – mi azonban most összeszedtünk néhány olyan megoldást, amire garantáltan nem fog ráunni senki! Az első ilyen ötlet a kerékpározás. A szóban forgó testmozgási módszer már-már hobbi-számba megy, és kiváló alternatíva bárkinek, aki nem szeret, vagy nem tud sokáig futni.

A kerékpározás szinte az egész testet megmozgatja, emellett pedig remekül formálja a feneket és a lábakat – ám, ami a leginkább élvezetes a biciklizésben az, hogy sohasem unalmas! Nem bizony, hisz a folyamatosan változó táj garantálja, hogy ne érezzük magunkat mókuskerékben, és úgy mozgassuk meg az izmainkat, hogy közben élvezzük az elénk táruló csodás panorámát. Azoknak a személyeknek, akik még csak most léptek rá az életmódváltás rögös útjára, de tudják, hogy nem állnak meg egy szinten, hiszen a folyamatos fejlődés a cél, a kerékpározás tökéletes választás, hiszen felkészíti a testet a nehezebb erőnléti edzésekre. A testmozgás egyébként a roppant közkedvelt úszás formájában is elképzelhető. Az úszás nemcsak fitten tart minket, de tónusossá teszi a testet, megmozgatva minden porcikánkat- ilyen hatásosan egyébként egyetlen sporttevékenység sem képes formálni az alakot.

A nordic walking oktatás Önnek való

Szeretne kipróbálni egy új mozgásformát? Egészségesebben akar élni? Jobb erőnlétre vágyik? Akkor a nordic walking oktatás remek ötletnek bizonyulhat. A meetingmyself.hu weboldalon többet megtudhat erről a lehetőségről. Az alaptechnikás tanfolyam mindössze 3 órás, tehát biztosan tud majd időt keríteni a részvételre. Megtanulhatja a helyes bothasználatot és megismerheti a technika alapjait.

A nordic walking oktatás keretén belül, az izmai 90 százalékát megdolgoztathatja túlzott terhelés nélkül. Könnyen és gyorsan járhatja be a terepet. Természetesen, az útnak indulás előtt szüksége lesz bemelegítésre és nyújtásra is, ha el szeretné kerülni a kellemetlen sérüléseket. Rengetegféle botot tehet próbára a nordic walking oktatás során. Előbb-utóbb biztosan meg fogja találni azt, amelyik minden szempontból illik Önhöz.

Jó eredmények a futócipő teszten

Az olyan futóversenyek, amelyek akadályokkal vannak nehezítve, jól ki kell választani a megfelelő cipőt, hiszen a legtöbb esetben szintkülönbséggel, sárral és egyéb nehézségekkel is szembe kell nézni a verseny alatt. A futócipő teszt megmutatta, hogy a MUDClaw modell kiváló választás egy ilyen versenyhez. Még a nehézségéről és kellemetlen akadályairól híres Spartan Race-en is jól helytállt, ami azt jelenti, hogy érdemes beszerezni egy pár ilyen lábbelit, a gyakorlatilag bármilyen embert és cipőt mindennél jobban igénylő versenyre.

Edzés Czanik Balázzsal

Az otthoni edzés kedvelői jól ismerhetik Czanik Balázs nevét, aki ma már egyet jelent a capoeira aerobik, gyakorlatilag bárki által gyakorolható edzésformával. A fitnesz terén rendkívül népszerű edző több dvd-t is kiadott már pályafutása során, így többféle nehézségi szint közül válogathatnak azok, akik fitness programok követésével szeretnének az egészségesebb mindennapok érdekében tenni. A capoeira aerobik rúgásokkal kombinálja a hátmunkát, így a láb és a csípőizmokban garantált lesz az izomláz az edzéseket követően.

 

A fitness módszerek előnyei

A testi rátermettség és felkészültség szükséges a mindennapi akadályok leküzdéséhez. Ezek a módszerek általános módon erősítik az emberi szervezetet és energiával töltik fel az embert. A legtöbb fitness módszer hagyományos edzési formákon alapul, mint például a futás vagy a torna.

A fitness angol szó tényleges jelentése egy általános és ideális egészségi állapotra utal, amely lehetővé teszi, hogy fizikai tevékenységeket hatékonyan végezzünk. A fizikai fitt állapot eléréséhez megfelelő táplálkozás és megfelelő testmozgás szükséges. A helyes táplálkozás az egyik legfontosabb fitness tevékenység az emberek számára. A sok zöldség és gyümölcs, valamint a kevesebb szénhidrát és zsíros étel fogyasztása biztosítja, hogy szervezetünk megkapjon minden szükséges tápanyagot és ne képződjenek feleslegek. A fizikai fitness főleg edzésen keresztül érhető el sok gyakorlással.

Sokan választanak valamilyen fitness módszert az alakformáláshoz

Tavasszal kezdenek el a legtöbben valamilyen sportot űzni, hogy leadják a télen felszedett kilókat és nyárra megfelelő alakra tegyenek szert. Rengeteg fajta fitness mozgásmódszer közül van lehetőségünk választani, melyek egymással vetekszenek abban, hogy melyikkel lehet a leggyorsabban hosszantartó eredményt elérni a legkevesebb áldozattal.

Ha szeretnénk szép alakra szert tenni és ledobni egy pár kilót, akkor rendszeresen kell ellátogatnunk az általunk kiválasztott edzőterembe. Mindig egy személyi edző útmutatásait kell követni a fitness órák alatt, hiszen az izomzat erősítését egy előre kidolgozott stratégia mentén kell végezni. A kezdeti állóképesség meghatározza azt, hogy milyen gyorsan érhető el eredmény.