Melyik a helyes út a diéták útvesztőjében?

diéta
Diéta

Hölgyeim, tegyék a szívükre a kezüket! Titkon, még, ha sohasem vallanák is be, olyan álomalakra vágynak –főleg így a nyár közeledtével-, ami a méltán ünnepelt és irigyelt hollywoodi sztárok sajátja! A szörnyű igazság az, hogy a fennen hirdetett „fogadd el magad” mozgalom kellős közepén is családanyák ezrei pillantgatnak kétségbeesetten a tükörbe, azon furfangos ötleteken törvén a fejüket, mivel is lehetne a nem túl esztétikus zsírpárnákat a strandon eltakarni. Ha nem kenyere az önámítás, és szereti tisztán és világosan látni a helyzetet, be kell látnia, sajnos teljesen fölösleges a trükközés, ha nem tesz az álomalak eléréséért, sohasem az a személy fog visszakacsintani a tükörből Önre, akire bátran visszamosolyoghat.

Nem, ezzel nem azt állítjuk, hogy nem kell magunkkal „kibékülve” elfogadni azt a megváltoztathatatlant, amit a sors genetika-ügyileg nekünk dobott, hiszen, aki körtelakú, az az is marad, illetve akinek rövidek a lábai, sohasem fog Angelina Jolie-szerű kecses, hosszú virgácsokkal ékeskedni. Vannak azonban olyan tényezők, amelyeket kitartással, akarattal, mentálisan megfelelően felkészülve eredményesen ki lehet küszöbölni. A tökéletes példa erre a roppant makacs, nem túl szívderítő látványt nyújtó úszógumi, a hölgyek ádáz ellensége, a narancsbőr, a végtelenül sok fejfájást okozó integető izom és társaik. Mit tehet az ember lánya akkor, ha mindezen zavaró jelenségektől szeretné saját magát megszabadítani?

Az egyetlen járható út, ha valóban eldöntjük, változtatni fogunk, és jobb, ha minél előbb belátjuk, ez a változás sem könnyű, sem fájdalommentes nem lesz, ellenben rengeteg lemondással, önmegtartóztatással jár, viszont, ha mindent betartunk, a végeredmény nagyot fog szólni. A rendszeres testmozgás mellett a diéta az, ami már rövidtávon is látványosan megváltoztatja az alakot. Az internet tele van számtalan csodás átalakulást ígérő diétával, pont ezért nagyon nehéz eldönteni, melyiknek hihetünk és melyiket dobjuk azonnal a kukába.

Teljesen egyénfüggő, hogy melyik diétára tesszük le a szavazatunkat, arra azonban figyeljünk oda, hogy a választott fogyókúra minta menüje rengeteg zöldséget, gyümölcsöt, barna rizst, teljes kiőrlésű tésztát és növényi alapú olajt igénylő receptekkel legyen tele. Az, ami még roppant fontos az álomalak elnyeréséért vívott harcnál, az alkohol és a szénsavas üdítők teljes mellőzése. Mi marad akkor? A kristálytiszta, éltető víz, aminek rendszeres fogyasztása már rövid időn belül megmutatja előnyeit, hiszen sokkal fittebbnek, energiadúsabbnak, sőt, jókedvűnek érezzük majd magunkat, ha csak e folyadékot isszuk.

Print Friendly, PDF & Email

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük